piątek, 13 listopada 2015

Prolog - Powrót (perspektwa Megg)

  Jestem Meggane Anderson. Mam 17 lat i rubinowe oczy, ale zapewne już Was to nie interesuje, bo zdradziłam swoje nazwisko. Tak, A-N-D-E-R-S-O-N. Córka TEGO Mr. A.
  Lubię kwiaty... Jestem z nimi silnie związana, ale z PRAWIE wszystkimi! Tylko nie ze stokrotkami... "Tylko nie stokrotki" - podobno te TRZY słowa wypowiedziała moja matka, jak w transie tuż po moim urodzeniu. Lekarze przymknęli na to oko, ale nie mój ojciec, który TRZY dni później zniknął w "nie wyjaśnionych okolicznościach"...
  "[...] TRZY dni później..." - nie zwróciliście pewnie na te TRZY słowa większej uwagi. Aczkolwiek liczba TRZY nie przypadkowo będzie się pojawiała w tej opowieści.
  Pamiętajcie w tej opowieści WSZYSTKO  jest zaplanowane! WSZYSTKO bez wyjątku... Wstęp do tego opowiadania mógł być dziwny, dla niektórych nawet straszny. Ta historia nie będzie drastyczna czy krwista. Będzie prawdziwa. Najbardziej jak to możliwe by historia jak z niezłej książki była prawdziwa...
_______________________!PRZECZYTAJ NOTKĘ!_____________________________________
Ahoj!
Jestem Raven i piszę opowiadanie "Tylko nie stokrotki" (co wiecie).
Mój ask --------->!KLIK! MÓJ ASK.FM!
Ask bloga ----->!KLIK! ASK.FM bloga!
Ale informacyjnie: rozdziały będą się pojawiać w odstępie siedmiu dni (nie trzech, hihi). Prolog jest mega króciutki, (zgodnie z planem) ale rozdziały będą dłuższe (będziecie narzekać na długość XD). Nie będzie zdjęć (wiem, na ask'u bloga jest zdjęcie, ale to tylko dlatego, że ładnie wygląda XD). Warto wspomnieć, że historia jest całkowicie FIKCYJNA. Perspektywy będą na zmianę, dwie: głównej bohaterki (Megg) i głównego bohatera (Luke'a) i następny rozdział też będzie z perspektywy Meggane, bo już go napisałam :'). I czasami będą one sprzed 10 lat. Następny rozdział jutro/za dwa dni.
Do przeczytania! Pa!

10 komentarzy:

  1. Powinnam już iść spać, ale przeczytałam, że jest tutaj tylko prolog (ja nie potrafię nadrabiać rozdziałów, my bad), więc weszłam i przeczytałam.
    Podoba mi się Twój styl pisania. Jest trochę chaotyczny, znalazłam kilka powtórzeń i (chyba) jeden błąd ortograficzny: "niewyjaśnionych" - tutaj piszemy razem, to nie jest zaprzeczenie; niemniej urzekła mnie ta aura tajemniczości (tylko, proszę, nie przesadź z tym w następnych rozdziałach). I takie pytanie ode mnie: rubinowe oczy? Megg jest wampirem?
    Tak sobie myślę, że lepiej by się czytało ten tekst, gdyby wyrazy były ALBO napisane wielkimi literami, ALBO podkreślone - moim zdaniem tak jest po prostu lepiej. Oczywiście to tylko luźną sugestia, nie musisz się tym przejmować.
    Jestem ciekawa, czemu stokrotki... Skądinąd, takie ładne kwiatki. Może jakiś facet zgwałcił matkę Megg i pachniał stokrotkami...
    Kurczę, zaczęłam się trochę bać...

    Pozdrawiam
    Olga

    P.S. W języku polskim tytułu piszemy małymi literami (oprócz pierwszego wyrazu i nazw własnych, of course), więc ją na Twoim miejscu ten tytuł bym poprawiła.
    P.P.S. Przepraszam za te wszystkie wstawki z angielskiego. Za dużo prezentacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku faktycznie jest błąd ortograficzny ;__;
      I takie pytanko: wszystkie wyrazy Twoim zdaniem powinny być podkreślone lub pogrubione?
      Stokrotki tak jak i liczba trzy mają duży wpływ na historię, hyhy.
      Wiem, wiem o tym tytule, ale jakoś tak mi się bardziej podobało, jeżeli chodzi o estetykę.
      Dziękuję za szczerość. x

      Usuń
    2. O mój Boże, nie wszystkie XD Tylko te, co napisałaś wielkimi literami ORAZ podkreśliłaś. Pamiętam, jak moja pani od j. polskiego coś takiego powiedziała O.o Ale wiadomo: luźna sugestia i tak dalej :D

      Usuń
    3. Oki, dzięki.
      Wiesz ja zaczynam z blogiem jest to mój pierwszy blog z opowiadaniem, więc próbuję :)
      Dziękuję jeszcze raz :D

      Usuń
  2. Aleksandro, moja kochana. Nie umiem doczytać się tego progu, gdyż (ponieważ) co chwilę piszesz wielką literą, pogrubiasz itd. -W skrócie, po prostu nie czytelnie.:/ widziałam jednak trochę dalszych "notek" (a przynajmniej szkiców) I fajne to opowiadanie :) ciekawe i wgl. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogrubiam i podkreślam aby wyszczególnić niektóre słowa, wyrażenia. Postaram się jakoś tego uniknąć skoro jest nieczytelnie:/
      Dziękuję xx

      Usuń
  3. Na asku napisałam Ci co sądzę, teraz czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń